Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia zwrotu/reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyną reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, powiadom nas o tym drogą mailową/ pocztową a następnie wypełnij sporządzone przez siebie oświadczenie, z którego będzie wynikać wola odstąpienia od umowy i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ANSAL Aneta Salwa

Ćmińsk ul. Prosta 9

26-085 Miedziana Góra

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący

Sprzedawca w okresie 14 dni od dnia otrzymania produktu wraz z oświadczeniem konsumenta o odstąpieniu od umowy , zobowiązuje się zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Przy czym zwraca mu koszty stanowiące równowartość najtańszego sposobu doręczenia przesyłki do klienta. 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl